چیپ های افزایش شتاب ای سی یو و دیاگ تیونینگ / توربوشارژر بنزینی TDO5-16g big 350hp 


توربوشارژر بنزینی TDO5-16g big 350hp

توربو شارژر نو آکبند به همراه کلیه اتصالات موجود در عکس، حرفه ای و قدرتمند

26,000,000 تومان
توربوشارژر بنزینی TDO5-16g big 350hp


توربوشارژر بنزینی TDO5-16g big 350hp



توربوشارژر بنزینی TDO5-16g big 350hpتوربوشارژر بنزینی TDO5-16g big 350hpتوربوشارژر بنزینی TDO5-16g big 350hpتوربوشارژر بنزینی TDO5-16g big 350hpتوربوشارژر بنزینی TDO5-16g big 350hp



توربوشارژر بنزینی TDO5-16g big 350hp


اگر می خواهید یک غول قدرتمند بسازید به خرید و نصب همین توربو شارژ اقدام و قدرت واقعی را لمس نمایید برای در یافت اطلاعات بیشتردرباره توربو شارژ می توانید با مراجعه به اینترنت آن اطلاعات را کسب نمایید.
این توربو میکانیکی مناسب خودروهای ۱۶۰۰−۲۴۰۰ سی سی می باشد وبسیار سریع دوران می کند و دور میگیرد و قدرت فوق العاده ای  ایجاد میکند.

قدرت خروجی آن 520 cfm می باشد و ویست گیت آن 12psi  میباشد. بیشینه فشار هوای تولیدی توسط این توربو به 35psi هم میرسد توصیه می شود که این توربو را روی خودروهای تیون شده که قطعات موتور فورج شده اند نصب نمایید و یا اگر می خواهید بروی خودروهای استاندارد نصب نمایید توربو TDO4-9B را که در همین سایت برای فروش گذاشته ایم خریداری نمایید و یا همین توربو را نصب ولی بوست آن را افزایش ندهید زیرا این توربو بسیار قدرتمند می باشد.

 
تذکر: فقط خرید این توربو شارژر نمی تواند قدرت خودرو شما را افزایش دهد و قطعات دیگری مانند انژکتور ها نیز بایستی تعویض و یا پروگرام ریزی شود و ... پس لذا قبل از خرید با یک تیونر هماهنگ کرده و پس از آن اقدام به خرید نمایید.
 
در صورت تقاضای دیگر قطعات تیونینگ درخواست را با ما در میان بگذارید.
 
تذکر : لطفا قبل از خرید هرگونه سوال دارید آن را با ما در میان بگذارید.




 نظرات کاربران
 یعقوب | گرگان | 3014...0911
با عرض سلام و خسته نباشید اول تشکر میکنم از شما بابت چنین سایت خوب و کاملی که در اختیار ما گذاشته اید ، سوالم از خدمت شما این بود که برای سنتنیال به حجم 4600 سیسی توربو شارژ بهتر هست یا سوپر شارژ و درکل قدرت خودرو به چه عددی میرسد (قدرت فعلی 370 اسب) و قیمت لوازم به طور کامل چقدر می شود با تشکر از شما
 پاسخ :

درود ممنون از شما بستگی به خود شما دارد هر دو را میتوانید نصب نمایید در صورتی که میخواهید با دستکاری کمتری نصب نمایید سوپر شارژر برای خودروی شما عالیست که با توجه به حجم موتوری شما هزینه نصب سوپر شارژر حدود 12 تا 15 تومان برای خودرو شما میباشد و اگر بخواهید توربو شارژ نصب نمایید بایستی تویین توربو شود و حداقل در حدود 20 میلیون تومان هزینتان میشود. و هر کدام حدود 120 تا 170 اسب به خودروی شما می افزایند.

 علی | اهواز  | 
سلام و خسته نباشید
ممنون بابت سایت و مدیریت خوبتون
من هیوندای ولستر دارم که 135 اسب هس
میخوام به 250 اسب برسه چقدر هزینه لازمه؟
و اینکه برای مسابقه نمیخوام یعنی مشکلی برای موتور درس نمیکنه؟
ممنون میشم جواب بدید
 پاسخ :

سلام نیاز به یک سری تغییرات در قطعات موتوری دارد که راحت بتوانید هر روز خودرو را بدون هیچ مشکلی با آن میزان قدرت برانید و هزینه بین ۱۵ تا ۲۰ تومان.

 میلاد | کردستان | 
سلام من پاژن دارم اگه دوتا از این توربو نصب کنم ۵۵۰ اسب تحویلم بده کل هزینه ی ان چند میلیون تومان میشه فول پک (پیستون فورج،اینترکولر،و....)ممنون میشم
 پاسخ :

سلام برای پاژن پیستون و شاطون فورج توربویی هم استوک و هم نو موجود داریم قیمت فول حدود 15 تا 20 تومان میشود.

 پژمان | کرمانشاه | 3266...0918
جناب ایا سوخت کاپرا کم میشه با نصب توربو شارژ و در کرمانشاه کسی هست نصب کن تشکر
 پاسخ :

سلام بله کم میشه مصرفش خیر کسی را نمیشناسیم ما شهر شیرازیم.

 میلاد | کردستان  | 9858...0918
سلام ....من میخوام دوتا از این توربو روی موتور (وی ۶) پاژن نصب کنم چند اسب تحویلم میده؟ برای (برن اوت )میخوام حداقل ۵۰۰ اسب قدرت داشته باشه>>>>>>>خسته نباشید <<<<<
 پاسخ : سلام پیستون شاطون فورجشو هم برای خودروی شپا موجود داریم و اگر با پیستون شاطون فورج دو عدد td05 نصب کنید راحت میتوانید ۵۰۰ ۶۰۰ اسب بخار بگیرید.
 فرزاد | ارومیه | 7225...0902
فرق توربو شارژر اللتریکی با بنزینی در چیه ؟کدومش بهتره ؟
 پاسخ :

سلام توربو الکتریکی نصبش راحت تره و هزینه کمتری دارد و نیاز به دستکاری موتور خودرو نیز نیست و قدرت را به میزان ۲۵ درصد میافزاید ولی توربو مکانیکی نیاز به کارهای بیشتری جهت نصب دارد و هزینه بیشتری دارد و در حدود ۴۰ ۵۰ درصد به قدرت خودرو میافزاید.

 Mohammad | Shiraz | 6025...0922
سلام خسته نباشيد من يه تيگو ٥ نيو دارم كه شتاب ضعيفي داره موتور ٢٠٠٠ و اسب بخار هم ١٣٥ هست خواستم بدونم با نصب اين توربو چقدر اضاف ميشه اسب بخارش و هزينه با نصب چند ميشه ممنون
 پاسخ :

سلام قربان با نصب پکیج توربو به 180 اسب بخار میرسد . هزینه فول آن از 8 تومان به بالا میشود.

 ناصر | زنجان | 3387...0916
باسلام خدمت شما،ممنون از سایت خوبتون من یه کاپرا دارم باقدرت2400cc,میخواستم بدونم چه نوع توربوشارژ رو نصب کنم؟ چقدر هزینش میشه؟ به موتورفشارنمیاره بیوفتم تو دردسر؟ توربو الکتریکی چنده کامل؟مکانیکی چند درمیاد؟ باید چه قسمت هایی ازموتور دستکاری بشه؟
 پاسخ : سلام بهترین گزینه برای شما که نیاز به دستکاری موتور خودرو نباشدهمین توربو الکتریکی میباشد و قیمت فول پکیج آن ۳ میلیون تومان میباشد و هیچگونه ضرری ندارد و نیازی به دستکاری موتور خودرو هم ندارد.
 حمید | تهران | 7194...0912
سلام و تشکر از سایت بسیار عالیتون.
من سمند ef7 دارم همونتور که میدونید شتابش در حد خودش خوبه اما برام کافی نیست این توربو برای این ماشین هم ۸ میلیون هزینه در بر داره و اینکه با توربو الکتریکیتون هم به خواستم میتونم تو شتاب و قدرت ماشین برسم مثلا ۴۰ تا ۵۰ % افزایش قدرت و سرعت و شتاب؟
ممنون میشم کمک کنید.
همه نظرات رو دیدم و خوندم در مورد ef7 چیزی ندیدم سوال کردم.ممنون از شما و همکاراتون.
خودتون هر کدومو میتونید نسب کنید یا نه؟
 پاسخ : سلام اگر میخواهید حدود 40 تا 50 درصد به قدرت خودروی خود بیافزایید تنها راه شما نصب سوپر شارژر و یا توربو شارژر مکانیکی هست چون توربوی الکتریکی پر قدرت ما نهایتا تا 25 درصد میتواند افزایش شتاب داشته باشد.
 سیدحسین | قزوین | 7818...0919
با عرض سلام وخسته نباشید من سمند ال ایکس مدل 96دارم میخاستم بینم این توربورو وصل کنم کلا هزینش چقدر میشه؟بعدشم ب سرعت ان چقدر میافزاید؟من در قزوین هستم نمایندگی دارید ببرم اونجا نصب کنم یا اگه ندارید چیکار کنم؟ممنون ازتون
 پاسخ :

سلام نصب توربو مکانیکی حداقل 8 تومان به بالا هزینه بر میدارد و حدود 20 تا 40 کیلومتر به سرعت خودروتان می افزاید خیر ما شهر شیراز هستیم شما یا میتوانید قطعات را از ما خریداری و آنجا تحویل شخص دیگری جهت نصب دهید و یا با ما هماهنگی نموده و خودرو را بفرستید تا کار هایش را برایتان انجام و مجدد اریال نماییم.


 لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید






sec


  • توربوشارژر بنزینی TDO5-16g big 350hp

    توربو شارژر نو آکبند به همراه کلیه اتصالات موجود در عکس، حرفه ای و قدرتمند
    توربوشارژر بنزینی TDO5-16g big 350hp
    noscar
    توربوشارژر بنزینی TDO5-16g big 350hp توربوشارژر بنزینی TDO5-16g big 350hp
    Rated 4.5/5 based on 11 customer reviews
    رIRR 26,000,000 تومان
    Product description: Customer reviews:
    توربوشارژر بنزینی TDO5-16g big 350hp - by , 2015/08/14
    4/ 5stars
    مرتبط ها
    برترین ها
    loading
    رهگیری خرید/آگهی
    لطفا کد رهگیری خود و یا کد ملی خود را در کادر زیر وارد نمایید تا از وضعیت خرید خود، آگاه شوید.


    کد رهگیری / کد ملی :   
    کد امنیتی در تصویر : 
    sec_rahgiry
  •  

    به منظور ویرایش و مدیریت آگهی های خود، کد یکی از آگهی های خود را وارد نمایید. توجه داشته باشید که بعد از ایجاد یک آگهی جدید، کد مربوط به آن آگهی برای شما ایمیل و پیامک می شود.پس در صورت نداشتن کد آگهی، به صندوق پستی ایمیل خود مراجعه فرمایید.


    شناسه آگهی :   
    کد امنیتی در تصویر : 

    0
    سبد خرید
    رهگیری خرید/آگهی
    آگهی رایگان
    Instagram